درباره ما

شرکن تولیدی فناور طب رایکا در سال 1397 بر پایه تجارب موسسان خود و پس از مدت ها تحقیق در زمینه مواد و تجهیزات دندانپزشکی، طراحی و تولید و با استفاده از دانش روز دنیا و با تکیه بر تحقیق و توسعه و اعتقاد به ارتقا سطح سلامت جامعه به عنوان یک شرکت تولیدی تاسیس و در سال 1398 موفق به اخذ تاییدیه دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور گردید.

این شرکت در حال حاضر با تولید پودر دندانپزشکی آمالگام، به عنوان اولین محصول خود، در زمینه تولید مواد ترمیمی و لوازم مصرفی دندانپزشکی مشغول به فعالیت بوده و با تعهد به اجریای الزامات استاندارد های بین المللی ISO2005:2016، ISO13485:2016، ISO24234:2015 و با رعایت الزامات قانونی و مقرراتی و همچنین استراتژیهای سازمان، نسبت به شناسایی و برآورده ساختن نیازمندی های ذینفعان اقدام نموده است. 

آمالگام رایکادنت

حاوی 45 درصد مقره با درصد مس بالا و دارای مورفولوژی admixed ( ترکیب پودر کروی و تراشه ای) بوده و فاقد فاز گاما 2 می‌باشد.طراحی و ساخت کپسول های رایکادنت به گونه ای صورت گرفته است که اختلاط و ملغمه سازی به ساده ترین و بهترین شکل در آن صورت میگیرد.

ساختار ترکیبی کروی و تراشه ای پودر آمالگام رایکادنت و همچنین ملغمه سازی مناسب،منجر به ایجاد استحکام فشاری بسیار بالا شده و احتمال شکسته شدن ترمیم را به حداقل می رساند و یک ترمیم سخت و بادوام ایجاد میکند.

کپسول های آمالگام رایکادنت مطابق با استاندارد ISO13485 بوده و خواص مکانیکی آن ها توسط آزمایشگاه مرجع تایید شده است.

 

 

اطلاعات تماس

آدرس : شهرک غرب بلوار دادمان روبروی خیابان درختی پلاک 76